O Parlamento insta á Xunta, a iniciativa do BNG, a negociar o mantemento de todos os call center existentes en Galiza.
O Parlamento de Galiza vén de aprobar por unanimidade dúas proposicións non de lei do BNG. A primeira delas para instar á Xunta a que xestione o mantemento en Galiza de todos os call center actualmente existentes e garanta o cumprimento da Lei de Proteción de Dados por parte destas empresas, asi como a esixencia “de que a lingua galega sexa idioma de referencia en todas as operacións destas empresas no noso país”.
Santiago de Compostela, 18 Outubro 06.-
Para informarse del resto de la noticia pincha aqui
5 comentarios:
Creo que el BNG no se entera que son empresas privadas, que no pueden ser obligadas a no cambiar de provincia o país, y mucho menos usar el gallego como idioma de referencia cuando el 99% de las personas hablan castellano, aunque no me parece mala idea, si me parece imposible que se lleve a cabo.
Un saludo bicho
No estoy totalmente de acuerdo jose, por mucho que sean privadas, si se podran establecer una serie de requisitos a cumplir por parte de las mismas para poder garantizar de algun modo la estabilidad por lo menos a plazo medio de las mismas.
Lo bueno, que por lo menos empieza a saberse que algo llamado callcenter existe, ya va siendo algo, pasito a pasito, igual los futuros teleopes tienen mejores posibilidades.
Un saludo pa ti y otro pa Anita.
El caso es q existan algun tipo de iniciativas que ayudan a que puedan no pasar cosas como lo de Jazztel. Sabemos que no va servir para nada, pero por lo menos el caso es meter ruido.
Por cierto, otro saludo bicho
A ver, eu sei por experiencia que moitas destas iniciativas non chegan a nada pero sigo crendo firmemente na necesidade de levalas adiante. O menos que nos queda e o dereito ao pataleo e o máis e mesmo chegar a conseguir algo con ese pataleo.
Logo tamén quero facer unha puntualización. Son empresas privadas, efectivamente, pero a mesma lei que privatizaba a telefonía (Lei 32 de 2003) mantén o recoñecemento do servizo que prestan estas compañías como universal e público. Estamos falando dun servizo público, aínda que a xestión se privatice asi que, algo se poderá facer, non? E sobre todo: Algo se debe facer.
Lo dicho, el derecho al pataleo no nos lo quita nadie.
Publicar un comentario