miércoles, octubre 18, 2006

Mantemento de todos os call center existentes en Galiza (BNG)

O Parlamento insta á Xunta, a iniciativa do BNG, a negociar o mantemento de todos os call center existentes en Galiza.

O Parlamento de Galiza vén de aprobar por unanimidade dúas proposicións non de lei do BNG. A primeira delas para instar á Xunta a que xestione o mantemento en Galiza de todos os call center actualmente existentes e garanta o cumprimento da Lei de Proteción de Dados por parte destas empresas, asi como a esixencia “de que a lingua galega sexa idioma de referencia en todas as operacións destas empresas no noso país”.
Santiago de Compostela, 18 Outubro 06.-

Para informarse del resto de la noticia pincha aqui

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Creo que el BNG no se entera que son empresas privadas, que no pueden ser obligadas a no cambiar de provincia o país, y mucho menos usar el gallego como idioma de referencia cuando el 99% de las personas hablan castellano, aunque no me parece mala idea, si me parece imposible que se lleve a cabo.

Un saludo bicho

Anónimo dijo...

No estoy totalmente de acuerdo jose, por mucho que sean privadas, si se podran establecer una serie de requisitos a cumplir por parte de las mismas para poder garantizar de algun modo la estabilidad por lo menos a plazo medio de las mismas.
Lo bueno, que por lo menos empieza a saberse que algo llamado callcenter existe, ya va siendo algo, pasito a pasito, igual los futuros teleopes tienen mejores posibilidades.

Un saludo pa ti y otro pa Anita.

Seoman dijo...

El caso es q existan algun tipo de iniciativas que ayudan a que puedan no pasar cosas como lo de Jazztel. Sabemos que no va servir para nada, pero por lo menos el caso es meter ruido.
Por cierto, otro saludo bicho

Anónimo dijo...

Hola:
Gracias por tu visita.
Saludos.

Anónimo dijo...

A ver, eu sei por experiencia que moitas destas iniciativas non chegan a nada pero sigo crendo firmemente na necesidade de levalas adiante. O menos que nos queda e o dereito ao pataleo e o máis e mesmo chegar a conseguir algo con ese pataleo.
Logo tamén quero facer unha puntualización. Son empresas privadas, efectivamente, pero a mesma lei que privatizaba a telefonía (Lei 32 de 2003) mantén o recoñecemento do servizo que prestan estas compañías como universal e público. Estamos falando dun servizo público, aínda que a xestión se privatice asi que, algo se poderá facer, non? E sobre todo: Algo se debe facer.

Seoman dijo...

Lo dicho, el derecho al pataleo no nos lo quita nadie.